sobota, 26 stycznia 2013

Notatka od sir Henrika

Tak wielu rycerzy wyruszyło na poszukiwanie Urny. Któryś z nich musiał już znaleźć brata Genitivusa. Mimo to, zanim nie dowiem się, że wszystko jest już w porządku, muszę kontynuować zgodnie z planem. Brat Genitivus dzierży klucz do odnalezienia Urny Świętych Prochów, o tym wiedzieliśmy od początku, ale wydaje się mi, że teraz wiem już, gdzie należy brata Genitivusa szukać. Odwiedziłem jego dom w Denerim i wpadłem na pewien trop. Jestem bardzo zaskoczony, że inni rycerze tego jeszcze nie uczynili. Chyba że się mylę? Nie, lepiej nie zaprzątać sobie głowy myślami o spisku. Sir Donall czeka na mój raport w Lothering. Muszę natychmiast się do niego udać i zameldować o tym, czego się dowiedziałem. Jeśli ktoś odnajdzie te moje wynurzenia, proszę tylko, by poinformował sir Donalla o moim losie. Modlę się, by zdołał dokończyć to, czego mnie zrobić się nie udało.
— sir Henrik z Wysokoża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz